събота, 1 септември 2012 г.

Странният сън

Сатана величествен на трона
 Видях това видео в интернет и прецених, че ще е добре да публикувам легендата в блога. Историята е много добра, улучва точно в целта, поучителна е и е кратка. Надявам се и на вас да ви хареса и да ви зареди с положителна енергия и емоции. Авторите на клипчето и разказа са неизвесни за мен.

 - Един християнин сънувал странен сън...Зли духове заобикаляли трона, на който величествено седял Сатана. Готови да изпълнят всяка заповед на своя владетел, Духовете напрегнато се взирали в угриженото му лице . В миг Сатана се изправил и с мощен глас извикал:
 - Кой е готов да отиде на Земята, за да убива душите на хората?
 - Аз съм готов, господарю! - пристъпил уверено напред един от злите духове.
 - А какво ще кажеш на хората? - обърнал се към него Сатана.
 - Ще им кажа, че няма Бог!.
 - Това е смешно и глупаво! - отсякъл гневно Сатана.- Те знаят, че има Бог дори и тогава, когато Го отричат с устата си. Кой ще отиде да убива душите на хората? - извикал още по силно дяволът.
 - Аз съм готов! - извисил се гласът на друг зъл дух. - Готов съм да им кажа, че има свят и справедлив Бог, но те, човеците са недостойни да се срещнат с Него.
Сатана величествен на трона и зъл дух - Това няма да бъде достатъчно! - възразил уверено Сатана. - Така ще ги накараш да потърсят Бъблията, а тя ще им открие, че този Бог ги призовава заедно с всичките им грехове.
 - Изпрати мен, господарю! - бавно пристъпил към трона трети зъл дух. - Аз съм готов да кажа на хората, че съществува един свят Бог. Който поради безграничната си любов към грешниците пожертва живота на Своя единствен Син.
 - Но как би могла тази истина да убие душите на хората? - запитал нетърпеливо господарят на злите духове.
 - Да, ще им кажа всичко това - потвърдил уверено духът. - Но ще добавя нещо съвсем малко, че имат предостатъчно време, за да приемат Божието предложение.
 - Ти ще отидеш на Земята! - радостно скочил Сатана и доволно потупал по рамото своя слуга...

2 Коринтиал 6:2 (Защото казва: -
"В благоприятно време те послушах.
И в спасителен ден ти помогнах";
ето, сега е благоприятно време ето, сега е спасителен ден).



1 коментар: